Tips dari peguam kalau kereta korang dilanggar dari belakang:
1. Jika ada orang langgar kereta anda dari belakang, jangan panik & bawa bertenang.
2. Berhentikan kereta anda di tepi jalan di kawasan yang lapang dan selamat. Ini utk mengelakkan berlakunya kesesakan lalulintas.
@meinmokhtar Ni haa, seeloknya kalau kereta loan tu buat agreed value. Kalau takde bajet tu buat market value pun okay.
Yang tak boleh tu under market value. Kalau accident, confirm kena keluar modal 🥲
Ingat rakyat bodoh ....ingat rakyat akan lupa segala hasutan kau dulu? .
Bila orang dah mula tersedar....orang ungkit balik satu persatu hasutan...penipuan kau masa jadi pembangkang...
Akaun-akaun palsu kau pun dah tak mampu nak backup kau lagi....
As someone yang selalu drive long distance i selalu beli Coffee Latte untuk buat i keep rasa fresh and tak mengantuk. Here i nak share Zus coffee yang korang boleh cuba --
Tiber all men kena. Yang hustle siang malam bawak lori, buat part time grab semata nak bahagiakan bini tu pun kena tempias. Hidup jangan lah berpaksikan public figure.
NCIG PRO PERCUMA untuk anda! Share and Win : Tempah Ncig Pro percuma anda sekarang dan berpeluang memenangi hadiah bernilai RM 20,000. DAFTAR SEKARANG>>> https://t.co/z4Va6tx7Mj
Biar la orang cakap aku garang dengan anak anak aku, asalkan anak aku belajar apa benda salah apa benda betul.
Benda macam ni, kalau depan aku, rasanya aku terus tegur budak ni. Biar mak ayah dia rasa malu sikit.
I’ve been teaching my kids to ask Allah for anything. On Friday just before maghrib, maryam wanted pizza, it was late and I had no plans to order, so I reminded her to beg Allah, she did. “Allah please give me pizza”😂 she was chanting it.
What happened next was shocking!
FOR THE FIRST TIME IN TWELVE YEARS, THE BAND MY CHEMICAL ROMANCE HAS RELEASED NEW MUSIC. AND IT FUCKING SLAPS. THIS HAS BEEN A MY CHEMICAL ROMANCE UPDATE