Hi, I’m currently looking for a partner in KL/Sel area. I want to do everything with you. We can start as friend.
My details:
- 24 year’s old
- Work in KL
- Single
- 178 cm
- Suka food hunting
- Tak berkira
- Have a transport, I can fetch you
If you’re interested, please DM 🤗
Hi, I’m currently looking for a partner in KL/Sel area. I want to do everything with you. We can start as friend.
My details:
- 24 year’s old
- Work in KL
- Single
- 178 cm
- Suka food hunting
- Tak berkira
- Have a transport, I can fetch you
If you’re interested, please DM 🤗
Selalu perempuan kat DS cerita lelaki kat DS ni gelojoh, tak ada foreplay. Tips dia mudah je, guna steps oreo. Putar jilat celup. Putar jari anda kat clitoris sampai dia sedap, jilat dekat tempat sensitif sampai dia dah tak tahan, barulah celup. Semoga bermanfaat.
Selalu perempuan kat DS cerita lelaki kat DS ni gelojoh, tak ada foreplay. Tips dia mudah je, guna steps oreo. Putar jilat celup. Putar jari anda kat clitoris sampai dia sedap, jilat dekat tempat sensitif sampai dia dah tak tahan, barulah celup. Semoga bermanfaat.
Lepasni requirement nak keluar kena tunjuk transcript degree, pointer at least 3.5 and above barulah keluar. Tu pun belum tentu lagi tak bangang hahaha. Contohnya saya.