hai salam semua kawan kawan twitter. disini aku nak mintak doa dari korang untuk kesihatan aku. Esok aku akan dipindahkan ke HTAA untuk rawatan lebih lanjut mengenai leukimea aku. Maaf atas salah silap semua
Starbucks kosong tak ramai orang. Mcd everyday keluarkan statement. Milo turun harga kaw kaw.
Ramai yang nak switch their bodycare/skincare/makeup to local brand juga.
The power of malaysian bila bersatu hati โจ
@thepatriotsasia Orang yang tak hidup zaman/suasana perang ada 2 jenis:
1. Paling semangat nak pergi perang tapi membabi buta. Jenis ni selalu mati katak je.
2. Terpaling cinta keamanan sampai butakan mata hati. Jenis ni kalau kena jajah dia belot bangsa sendiri rilek je.
@hafizmdrahim @thepatriotsasia nak tau la mana si hafiz ni duduk? kita pukul dia sekali lepastu mintak dia bincang dengan kita tengok camne? dengan syarat dia tak boleh report polis or saman kita. boleh tak?
Lol...
Bangsa Irish berperang 800 tahun bang!
800 tahun nak capai kemerdekaan dari British.
Nenek moyang kita berjuang 400 tahun nak merdeka.
75 tahun ni kecil anak kalau tengok sejarah perjuangan kemerdekaan pelbagai bangsa di dunia.
Kecil anak sangat.
Sorry tapi sebagai orang yang pernah nak sokong Syukor Burger ni semasa baru buka, memang tak akan repeat la.
Takkan la nak paksa telan walaupun tak masuk dengan tekak demi โsupportโ?
Lagi sanggup bayar lebih untuk Woodfire atau Lazy Monday.
Eh! terpalinglah yang suruh aku kawad tengah panas nak bagi aku keras. Aku ni Juara kawad bersenjata ye!! everyear pergi camping and training lembut jugak takdenye keras. Cuba kau jemur punai kau tengah panas tengok dia keras ke dia legam. Ofc LEGAM so Takde kene mengena kan??.