Assalammualaikum and hello everyone, Just want to let you know that I'm selling Bundle Selected Leather for Handbags, Wallet and etc. If you're interested, please DM me for more details or go to my Carousell : mygrobok.
✅Free Postage
✅Price Can Nego
✅Leather
✅ Online/Qr Pay
Beli la kat GF, MAK, KAKAK, ADIK, MAK MERTUA KE.
NAK BELI KAT BUTIK TAK MAMPU LA BERIBU BERJUTA
BELI BUNDLE PUN DAH ALA-ALA BUTIK DAH
KUALITI FUH TERPADU, TERMANTAP LAH!!
RANGE BARU RM250-RM450 (SIAP BOLEH NEGO LAGI)
BEG BUNDLE PUN CANTIK DAN NAMPAK MAHAL. FUH HARGA PUN MAMPU MILIK
RANGE PRICE RM250-RM450 (SIAP BOLEH NEGO)
FREE POSTAGE, FREE GIFT WALLET/HANDBAG (T&C APPLY)
CEPAT PM/DM KITA SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT
Assalamualaikum semua, saya jual beg bundle leather. Kalau berkenan Sila pm saya ya. range price from RM250-RM450 (bergantung pada design, condition, finishing, statement, detailing pada beg ya).
"BUNDLE" ✅✅
"LEATHER" ✅✅
NO PU LEATHER ❌ 🙅♀️
@IrfanSairi35178@Azfarheri Malu juga kau jadi anak kepada mak kau, sebab kau Jenis takda moral, takda otak, kau ni lelaki tetapi memalukan kaum sendiri. At least adik dia comfirm masuk syurga, kau tu, pintu syurga atau pintu neraka Masih lagi bertekak-teki
@ErahSoo Fyi, ada je kedai yg guna instant pastry, tapi tu la kalau pandai buat filling nya, bakar dgn betul mmg sedap, tapi attitude out so makanan pun jd xsedap dh
@meerolkhn @JatIkhwan Aku harap sangat Malaysia laksanakan undang2 macam ini. Supaya org lain tak kan berani ulangi jenayah yang sama. Ini tak, penjara je, sebat, lepas tu bebas, kalau ada duit tahu lak jamin. Inilah masalahnya, org berani buat jahat
@twtbiy Carilah perempuan yang suka handbag bundle selected leather yang cantik gila, slow life, but happy, jangan lah cari perempuan yang gila kan suami orang
Tengok macam beg ni, classy , jadilah perempuan yang classy 🙂
Nak beli, boleh dm kita 🙂
@kuruair1 @AsalGombak Saya rasa dia terkejut, panic juga, kita kalau takut tu tak boleh fikir apa dah, segala benda tak boleh fikir, jadi bodoh seketika
@AsalGombak Apa hak kau untuk sentuh perempuan tu? Walau apa sekalipun alasan kau yang tak waras Dan tak logik, kau memang diharamkan untuk sentuh perempuan itu, lagi-lagi dengan cara Jijik kau ni. Kau ni memang sampah masyarakat!
Kepada korang yang berada di Kuala Lumpur Dan Selangor, yang sudi support bisnes kecil saya ni
Korang boleh try pasta from Renjana Pujangga ni tau!
insyaAllah kita start open utk Cooking/Delivery this Monday/Tuesday ni Tau!
So korang ada masa lg utk pre-order! Lock dulu okay!
Assalamualaikum semua, saya sedang kumpul order untuk korang yang suka makan pasta, Dan dah rasa bosan mana menu nasi hari2.
Saya open order khas utk korang yang stay di Kuala Lumpur mahupun Selangor
Lepas ni saya balik Kelantan dah, tak Tau la bila open order lagi. ✨