Doa rezeki tak putus :
Inna haa zaa larizquna maa lahu min na fad
“Sesungguhnya ini ialah pemberian kami kepada kamu, pemberian yang tidak akan habis-habis”
5 CAFE TERCANTIK WAJIB LAWAT AFTER COVID
Jika anda seorang pencinta makanan & seni interior, kami bawakan list cafe area KL dengan taste decor terbaik! Eat in with perfect ambiance, impress pasangan anda dengan lokasi makan insta-worthy!
(Pesanan risiko COVID dihujung thread)
Ya allah ampunilah kami serta angkat dan hapuskanlah corona virus dari dunia ini supaya seluruh umat islam dpt menjalani ibadah puasa dan hari raya dgn tenang, gembira dan bahagia di samping keluarga tercinta seperti sebelumnya🤲🏼
Perkataan “Allah susun semua, kita sebagai pelakon sahaja” merupakan kepercayaan yang sesat, yang dipegang oleh puak-puak Jabariyyah.
Kita bukan boneka; lalukan sahaja apa yang ditetapkan. Kita diberi pilihan. Allah tahu pilihan kita, Allah tahu pengakhiran kita.
Sambungan...
Ada terdengar ustaz cakap,
"Kita sebagai manusia, jangan ada 2 benda dalam hidup.
1) Risaukan atau terlebih risau perkara yang tak berlaku lagi,
2) Jangan menyesal dengan perkara yang dah berlaku.
InshaAllah kalau tak ada 2 perkara ni, hidup akan jadi tenang".
ANDAI AJAL DALAM TIDUR
*EMPAT PERKARA SEBELUM TIDUR WALAU SESIBUK MANAPUN DENGAN TUGAS HARIAN.*
Rasulullah berpesan kepada siti Aisyah ra.
“ Ya, Aisyah! Jangan engkau tidur sebelum melakukan empat perkara yaitu:
Tropical Suite Villa, Bali
RM184++/night
Kalau korang ke Bali tu boleh la kongsi 4 orang. Dah jimat! Villa pun cantik!
Register airbnb dulu, boleh dapat diakaun untuk next trip : https://t.co/zXsVyBdzAM
Nak bookingn villa ni tekan link ni : https://t.co/pdUHpRDRgc
Masa kluar td, aku singgah la beli burger kt kdai pakcik ni td.Burger dia mmg sdap beb.Dgn hrga murah.Aku kesian la bila dia ckp,"pakcik ni jual burger mmg xbrkira, cheese ape semua mmg pakcik letak bgi leleh, nk bgi sedap. Tp tu la, kdai pakcik ni x viral"😔just nk tlg pakcik ni
Rumah Kebun, Hulu Langat, Selangor. 😍
4 bilik dan 4 bilik air
Ada 11 katil dan boleh memuatkan lebih 16 org.. jom family reunion kat sini!
RM1,500/night
Nak diskaun ? Register airbnb dulu : https://t.co/FXgzvmBZZI
Nak booking boleh tekan link ni : https://t.co/UmJ2NJgyIv
Manalah tahu plan ke sabahkan. Nak cari 🏡 Homestay best-best boleh contact owner ni, +60 14-841 5859. Dia boleh uruskan sekali dengan pakej transport. Dah mudahkan. 😊
Ipoh Bali Hotel
Ni pun kat Ipoh guys. Romantik juga kalau nak pergi berdua dengan shuben/wifey. Kalau dengan kawan2 pun idak salah nye eh. Idak dikokaknya dek reception tu.😅Suasana ala2 di Bali ya. Sape pernah nampak hotel ni RT la.
RM200++/night