Bunuh adib: salah adib menyemak
Kereta mabuk langgar seorang ayah keluar beli makan: SALAH AYAH TU.
Dj era difitnah hina hindu, dan indian salah faham: SALAH DJ ERA dan kena minta maaf depan kuil.
Kuil haram kena roboh oleh tuan tanah: salah peroboh.
Memang 0 accountability.
✅ Perkara yang boleh disembangkan kat tempat kerja:
• Hobi
• Tempat pelancongan
• Makanan kegemaran
• Wayang terbaru
• PS5
❌ Perkara yang jangan disembangkan kat tempat kerja👇🏼
5 tanda korang dah makin matang dalam life:
1. Tak kisah kena tinggal.
2. Malas nak argue benda remeh.
3. Lagi suka duduk rumah dari keluar tak tentu hala.
4. Tak heret masalah semalam ke hari ni.
5. Dah faham yang "people come and go".
Korang dah sampai level mana?
Nyawa mereka mungkin dalam bahaya..
Selepas kereta Cikgu Chandra di bakar, rumah di serang mungkin selepas ini mereka berdua bakal kehilangan nyawa???
Hindutva nak tunjuk samseng?
Benda senang, dah ceroboh sila keluar.
Fahamlah aku kenapa golongan artis marah sangat berkaitan isu pijak Al-Quran ni.
Ya marah, seluruh umat Islam marah atas perbuatan penghinaan itu
Tapi negara ini ada undang²
Apa yg berlaku keatas DJ era sebelum ini adalah tindakan tak wajar mereka yang buat hukuman sendiri