At the end of the relationship yang i belajar even ditreated macam princess sekali pun if dia nak curang dia akan curang jugak and never trust anyone even dia tunjuk efforts menggunung sekali pun and dah bawak jumpa family sekali pun can’t put trust 100% on ur partner .
Life is full of challenges. Whatever you’re facing, do it with beautiful patience, knowing it’s from the Almighty. Above all, trust Him. Serve your purpose. Choose kindness and peace in all that you do.
"Jadilah kamu orang yang baik.
Bila ada, disukai.
Bila tiada, dirindui.
Bila mati, ditangisi.
Janganlah kamu jadi orang yang jahat.
Bila ada, dibenci.
Bila tiada, disukai.
Bila mati, disyukuri."
(Saiyidina Ali)