taktau la if my X acc masih boleh dapat engagement ke tak, but hiii. esok i open booth dekat tapak pasar malam seksyen 13. siapa yg minat dengan arts, keychain, art prints, postcards tote bags boleh datang singgah booth kita esok dari 6petang ~ 830 malam yaa
pls repost tq🥹🙏🏼💖
Last minute punya kerja. kinda proud dengan design ni. Cantikkk nya postcard kita hehe
Postcatd special edition for Malaysia Merdeka💖✨🧚🏼♂️🌱
I buat for snail mail first launch this month. tapi kalau berminat dengan postcard only pun boleh je dm kita💗
⚠️URGENT⚠️
WTS PLAVE DQL ENCORE IN GSC CINEMA MALAYSIA TICKET (x1)
Reason: purchased wrong date 😭
Price: RM45 ONLY
Place: Mid Valley Megamall, KL
Don't worry the seat has good view and away from screen and centre
Please help me find new buyer 🙇🏻♀️
@PasarPlaveMY#pasarplavemy
@174x59 its bcs of HIM AHHAAHAHHAHAAH. i love that kayden until i researched the good meaning behind that name. alhamdulillah i gave it to my baby😂❤️ thankyouuu 🥹🫶🏻
HELP RT 😭😭😭
Is there any kind pllis who can help me find my lost yejumoroll at Tokyo Station (shinkansen - ward area), idk where exactly that we lost him but its definitely there.. i wanna cry.. i am crying 😭😭😭😭😭💔
hello, this is me namin. and yg kat bawah ni my old plli account yg dah kena hacked, i dah lama tak on x sebab baru bersalin and lepas berpantang. im sorry for inconvenience pls unfollow this acc sbb i dah tak boleh log in langsung 🙂💔 thankyou