Aktif on platform X biz daporwida . More detail boleh visit ig kita okiess. Ni menu kita . Cover selangor and kl ! Dah ada 16 agen within 1 month๐ค
https://t.co/LHwHKqwj85
Jaranglah kita nak jumpa asam pedas saing2 dekat area tangkak / melaka . Tapi yang ni memang sedap sangat ! Teringat memories makan asam pedas dekat area bus station tangkak ! Paduu sampai husband pun beria puji brother tu . Gambar tak ada sebab kitaorg dah lapar sangat ๐
Siapa yang dah rasa big mac , confirm nak repeat lagi๐๐. Big mac inti flavour daging + cheese slice + cheese sauce ya . 1 pack rm10 (5pcs)๐โบ๏ธ
Aku goreng 3 jenis je dulu. Ni popia bigmac yang ada cheese dipping sauce, tauhu bergedil & popia bergedil dapat sambal kicap. Sambal kicap dia ๐๐
Isi banyak, memuaskan. Shouldve goreng lama sikit lagi dengan berhati hati because kulit popia is so thin so lagi lama goreng lagi onz. Tauhu bergedil dia full! Makan dua bijik dah penuh but aku sumbat je banyak banyak biar kenyang sebab aku taknak bazirkan masa pukul 1 2 pagi lapar lagi ๐คฃ
Makan panas panas sampai melecur pun takde hal.
Aku pulak tak reti order sikit sikit. Order semua terus ๐ญ๐ญ๐ญ
Pastu dah kebulur sangat minyak panas yang sangat panas sampai jadi gitu tauhu bergedil aku tapi lantakla aku yang makan ๐คฃ
Weiiiiii patutnya beli tahu begedil ni lebih, sebab sedap inti penuh! Tengok la tahu dia nipissss je dia korek, mmg dalam penuh inti jah ๐คค
Recommended!