I dah pakai toner hatomugi dah lama tau and it work wonders on my skin.
Pastu my friend suggests this rice toner. I pun try je la sebab i tau that rice gives so much benefits to our skin in terms of hydating and brightening.
Lepas pakai seminggu, guess what. Im shookest!🤯
Borak Santai : Acara Khas Apple
Tarikh : 9 September 2025
Masa : 9.30PM
Lokasi : https://t.co/3BHFxPEKzn
Moderator : @amirulqmn
Mari kita raikan detik pelancaran yang dinanti-nantikan. Semua rakan di X dijemput untuk turut serta. Sila klik pautan ini bagi menerima peringatan.
Kitonyo kalau pakai tudung mesti suka warna nude or beige, haaa pastuu shawl pun banyak warna tu, pastu macam jemm takde shawl warna lain untuk match kan baju kurung dalam almari tu 😂
Actually kan…tweet dia legit 💯
Betullah tu ramai mengadu pakai sunscreen boleh dapat jerawat dan bila stop, much better.
Mesti pelik kan dengar saya cakap mcm tu, sedangkan saya hari2 advice org pakai sunscreen.
Nak tahu sebab apa? Sebab…
Random pagi. Aku perasan sejak ade orang komen kat gambar family potrait adik beradik D*hl*a ,dan bagitau step sibling dia lagi cantik, dia terus buat style tudung yg parat kening macam step sibling dia dan cubaan mengkerut kening.
Okay jangan kecam, sis random HAHAHA