2020 was a difficult year irl BUT it was the absolute best time to be an nctzen and i will always be thankful to NCT coz now whenever i think of the year 2020, i remember it as a year where i had a lot of fun. im able to look back at it positively, rather than just the lockdown
i’m really glad i got to experience dream in 2021 bc it was such a beautiful time that i’ll always hold close to my heart and now it feels even more precious looking back at it
My handbanners has arrived!!!
pic 1 is the size comparisons, rest are details 😚💕
How to redeem freebies 👇🏻
1️⃣ Follow me on X/Rednote (same ID)
2️⃣ Show proof to me on d-day (25/10)
🎪 National Hockey Stadium
⏰ TBA
#TWICEinKL#TWICE_THISISFOR_WORLD_TOUR_KL#ThisIsForKL
✨ THIS IS FOR TWICE IN KL ✨
Hi ONCE! Sincerely FREEBIES by @dreamcratemy
📍: National Hockey Stadium
🗓️: 25 October 2025 (Sat)
🕰️: TBA (follow us for update!)
⟢ follow,RT & Like this post
⟢ just say ‘Hi’ to us
⟢ DM for trade ₊˚ෆ
⟢ limited pcs
** We’ve got collab freebies coming soon — stay tuned!
*** Psst! DREAMCARD is back! DM to book — designs dropping soon!
#TWICE_THISISFOR_WORLD_TOUR_IN_KL #THISISFORKL #TWICEinKL #TWICEinMY
S.COUPS X MINGYU
1st Mini Album ‘𝙃𝙔𝙋𝙀 𝙑𝙄𝘽𝙀𝙎’
JOIN OUR VIBE
with Kuute x Mante
▶ https://t.co/5kjdiupESW
2025.09.29 6PM (KST) / 5AM (ET)
#CxM#에스쿱스X민규#SCOUPS#에스쿱스#MINGYU#민규#HYPE_VIBES
Jom sama-sama baca doa awal tahun dan akhir tahun pada petang ini. Semoga Allah memberikan pengakhiran dan permulaan yang baik bagi tahun ini dan akan datang.
Antara sbb aku buat sistem tadika, sbb nak tlg mak aku. Xuntung. Mungkin ada je taska/tadika lain lg untung.
Mak masih jalankan taska/pjkk sbb sayang budak2, ramai dah pesan ntk shutdown je sbb xuntung, xmasuk hutang lg. Xmasuk requirement JKM dgn limit budak etc. Nak naik harga, kesian ada ibu bapa yg pemandu lori. Kitorg buat kira2 haritu, negative cashflow.
Baru2 ni kes kematian budak taska lain, kami sgt simpati sbb parent tu kenalan mak aku, dan turut risau masa depan taska/tadika/pjkk satu Malaysia ni. Terus aku cpt2 prototype buat app ntk cikgu2 rekod gambar budak2, jd mak ayah yakin anak dia selamat kat taska ni.
Satu aku buat senarai https://t.co/ojZPk9GyH4 yg ada lesen.
Satu lg sistem attendance pakai mobile app, skrg masih lg testing, parent dah tambah lg ntk jadi tester alhamdulillah.
Taska mak aku biasa je. Taska2 kaya ni yg dah banyak branch sana sini. Kami ni cuma hujung2 tanduk je ni.