Damn Tun M pun gameplan since day 1 selepas jadi PM sangat gila!
Siapa sangka orang tua berumur 93 tahun ni dah pasang strategi dari GE14.
Orang nampak dia diam membisu, mcm badut jd orng suruhan DAP. Now look! Goosebumps siot
If you are broken, you should be healing, not dating and projecting your traumas on others. In all things, there is a law of cycle. Until you heal and change your thinking patterns, you will always recycle your relationships.
Culture shock is real.
Dari bertudung boleh free hair,
Dari solat cukup 5 waktu boleh tinggal solat tanpa rasa bersalah,
Ikhtilat dulu dijaga kini dipandang sebelah mata,
Tak pernah sentuh benda haram kini ianya sudah jadi kebiasaan.
Jangan main-main ini semua bukan khayalan.
This is why CPR is important! Semua wajib belajar benda ni. Bila tengok video ni teringat balik masa belajar CPR dalam Kelanasiswa. Sangat susah nak buat CPR, tapi bila dilakukan dengan betul, boleh menyelamatkan nyawa orang lain. Medical students ka bukan, we need to learn it!🌻
Sometimes aku hide ig story or status ws bukan sebab aku kutuk kau ataupun aku tgh cerita buruk pasal kau but sometimes it simply mean that you can’t be trusted at all . Apa yang aku post akan jadi perbualan korang , akan jadi kutukan yang korang akan lemparkan dekat aku .
Aku teringin nak rasa relay yang tahan bertahun. Aku tak tahu kenapa susah sangat aku nak dapat someone yang betul2 faham aku. Kadang dia dah faham aku pulak yang tak faham dia. Dapat terlalu baik jadi bosan. Dapat yang jenis social jadi jeles pulak..