Maid dtg kemas umah, awak! Awk stay sini hampir dua tahun ngn sy. Tp vakum umah pun awk x pernah buat. Apatah lg nk buang sampah. Semua awk berkira! Yg awk tau complaint pasal org lain. Tq akak akak ni dtg service rumah. Perfect dia clean!
‘Betoi awak. Lepas mak ayah dia meninggal, dia makin biadap bercakap ngn org. Maybe dia belum kenai langit dan bumi tu mcm mana’.
Kata Rokiah sambil membetulkan kain batiknya yang sudah longgar bila kelibat anak ikan persis Merqeen lalu.
#dendammanusiacelaka
Tu salah satu sebab kenapa aku remove kau keluar dari list kawan aku dlm ig atau fb aku. Sbb orang mcm kau, mmg x layak berada dlm senarai list ‘kawan’.
Time aku tak de, kau ckp rumah sunyi dan kau takut sbb sunyi sangat, time bila aku ada, kau pulak cakap kau nk sunyi.
Apa kata kau pindah je keluar dari umah ni. Jujur aku cakap, aku menyesal bawak kau masuk duduk ngn aku kt sini.
My media friend complain to me.. dia nk masuk parking MATIC tak dapat walaupun nk dtg tgk show. Katanya security depan tu biadap? Why ar. Hope pihak MATIC alert benda ni. Matic bukan hanya utk golongan elit sahaja. Please!
#matic#kementerianpelancongan
Dlm tempoh 10 bulan ni kau kena sabar, jaga mental. Sbb perangai dia aku tgk mcm nk sama balik mcm dulu. Tp, smpai saat ni, aku boleh ckp ‘aku menyesal amik dia ke sini’.
Salam 1 Ramadan 1446H. Moga kehadiran Ramadan kali ini lebih bermakna dari tahun-tahun sebelumnya.
p/s: belajarlah utk beradab dan menghormati org sekeliling kau! Klau perangai tetap sama, baik kau balik dok hutan!
#salamramadan