Journal 3 //
Duit itu bukan segalanya.
Kata orang tidak boleh beri kebahagiaan; itu semua BOHONG.
Dengan duit kau boleh bantu family kau yang susah, sakit.
Jangan berhenti untuk usaha cari duit. Percayalah dengan duit kau boleh beli masa buat bersama orang yang kau sayang.
Journal 2 //
Bersembang dengan ma hampir 2 jam. Ma cerita macam mana struggle dia nak memanusiakan anak angkat yang dia jaga. Bukan mudah macam macam ma usahakan. Dari marah, nangis, pukul semua di lakukan buat anaknya. Tapi dia still anggap anak itu macam anak sendiri.
Journal 1 //
Mula merasa yang aku mula merasa lost dengan apa yang aku buat. Tapi aku sudah janji dengan diri aku nak konsisten. Memang rasa down even baru 6 post saja. But itsokay, aku percaya one day yang aku mesti jadi sesuatu. Ayuh Amirul, letsgo!
Aku baru achieve the highest sales untuk business aku bulan lepas. Tapi suddenly bulan ni aku rasa kosong and not happy. Aku still trying to figure out... why eh?
The way we think shapes where we are headed and who we become. If you want to be in a certain position, you need a game plan to get there. Enjoy the process even when you feel alone because breaking out of your cycle is not easy. But that is what makes the journey meaningful.