10g, price below RM20 je, takde white cast. bau dia macam bedak baby
since dia baru produce, so product fake belum ada lagi, kalau ada pun mungkin sikit
baik beli cepat sebelum ada orang keluarkan version yang fake.
kr: https://t.co/pZY5xyV2Kn
local: https://t.co/1JZPGKtLGf
to the person yang selalu ada on my side time susah senang. the person who always wanted the best for me, who always support, teach and guide me, i pray for you the best. may Allah bless you dan semoga kebaikanmu dibalas. Aamin
Maafkan hambaMu ini YaAllah kadang terlalu lena dengan duniawi dan terlalu mengejar hati manusia sampai lupa Hati Manusia Allah yang pegang😌Allahu 🥺 Kau sebaik2 Pendengar ❤️ YaLatif Maha pelembut lembutkan hati Hamba supaya sentiasa taat akan perintahMu 🤍
Pernah tak,
Tiba-tiba kau rasa nak jauhkan diri daripada semua orang, nak duduk sorang sorang dekat tepi pantai lepas tu nak nangis puas puas. Sebab nak luah semua benda yang kau pendam selama ni.
Ustaz Ebit Lew pernah cakap, kalau orang buat kita, kutuk kita, maki kita atau dengki dengan kita.
Kita doa ;
“Ya Allah, mereka tak tahu, tak faham, mereka lupa. Ya Allah, beri hidayah kepada dia.”
Jangan jadi toxic dengan diri sendiri. Kalau sakit, lepaskan. Kalau nak nangis, nangis la. Dah puas nangis, bangkit balik. Stop pretend to be okay, when you’re not.