MASIH STUDENT TAPI NAK BUAT INCOME 3000-5000 SEBULAN ?
.
Saya sharekan rahsia pendapatan pasif VENDING MACHINE dari A sampai Z dalam ebook sy serta boleh dapat nasihat direct dari team kami.
thread berkenaan ebook...
“The most courageous thing we can do is live the life that we have.” 🫶
—Multidisciplinary artist and strategist Treasure Brooks, known as Sol
https://t.co/vFoFixiIuy
klu korang down nak cepat bangkit senang je geng.. hire pekerja yang korang nak kena bayar gaji setiap bulan.. nnti insyaAllah down tu tak lama sgt.. 😆
PELUANG MENJANA INCOME PASIF MELALUI COFFEE VENDING MACHINE
Full pakej 🤙
✅Lokasi terbaik : DEPAN BANGUNAN AKADEMIK MAHSA SAUJANA PUTRA
✅Mesin : COFFEE VENDING 4 perisa hot&cool
✅Tumpuan pelajar
✅Waranti 6 bln
✅Termurah dlm pasaran
pm me now- https://t.co/mwjIcmwNvG
PELUANG MENJANA INCOME PASIF MELALUI VENDING MACHINE
Full pakej 🤙
✅Lokasi terbaik : Sport Centre UNITEN BANGI
✅Mesin : 24 slot (600 tin capacity)
✅Tumpuan pelajar dan event
✅Waranti 6 bulan
✅Termurah dlm pasaran
Berminat? whtspp skrg : https://t.co/vvp74AzjFv
Salah satu benda yg paling aku bersyukur adalah habis uniten
Aku xleh bayang perasaan setiap kali nak exam..aku bukan bijak sgt..
Ngeri sial klu ingt balik
Mmg aku kalau nak repeat balik masa2 jawab exam, quiz...
Nightmare siot
Alhamdulillah semua tu selesai da
Anyway, sifu2 ni macam mana pun mesti ada benda yang mereka hide..not totally share everything..
U will know the trick if u track them from the beginning
5000 orang same result dengan 100 orang
.
Return result yg sama
Kesimpulannya kena cari target yg tepat.
Walaupun warna oren hampir sama dengan warna merah..oren tetap oren.
Greetings future entrepreneurs!
Some dream of success, while other people get up every morning to make it happen✨
It is reported from BBC that 4 out of 5 people’s jobs are impacted by the pandemic, financial crisis are not just happening among businesses, but individuals
PKP dilanjutkan. Harini pula kita start puasa. So, aku nak kongsi sama2 rezeki yg aku ada. Aku nak pilih 6 org untuk terima RM50.
Penuhkan replies dgn apa yg korang rindu nak buat masa PKP ni.
Syarat dipilih 2 je. Korang kena RT twt ini & reply tweet ini. 🌸