I used to have this condition. It comes and go at the base of my middle finger. TIL that it's called dyshidrosis and can be triggered by stress and anxiety. It's quite itchy and can become scabby after it dries.
Buat sale sampai dapat reward ❌
Cari reward bila dapat buat sale ✅
Bisnes apa pun macam tu lah kita. Alhamdulillah rezeki bulan Januari, dapat banyak reward pun dari team.
Dah delete number partner masa shift pun still ada dia dalam story leader² tu hmm. Mungkin aku boleh mute story depa, incase in future aku rejoin company J tu, hopefully not in BK anymore.
Insya Allah, sepanjang pengajian abg kakak aku support juga, bagi duit belanja juga even tak konsisten. Untuk kali ni, rewardnya Pak Mat Western!!! dulu aku mampu tengok saja orang lain pi, kali ni aku cuba mampu bawak semua. Kita dinner ramai² kay 🥲
Orang yang cakap PAS racist ni, anda perlu tanya sendiri Non-muslim di Kelantan, Terengganu, Kenapa depa sokong PAS? sedangkan ada DAP dan MIC. Bukan baru tahun ni orang cakap PAS ni racist, setiap kali PRU isu sama ja.
@MyMuhammad2020 @syahirnomic dah dia orang pantai timur, dia bertanding sana la, tak kan nak suruh dia bertanding kt Penang pulak, dia bukan orang sini.
@Faiz93zakaria@MHarlique Beza 9 kerusi antara PH dan PN tidak menjadi majoriti/keutamaan dalam undang-undang pilihanraya Malaysia. Yang menjadi undang-undang adalah perlu mengikut perlembagaan seperti titah YDPA tadi.
Yes lama aku fikir dalam bilik air pagi tadi reason nak MC hari ni. Partner aku tu dah start bagi kerja even minggu depan dah last pun. Boss relax ja dia yang lebih. Memang aku nak lepas tangan ja, even esok last day. Jumaat cuti, jangan harap aku nak OT.
ayah mak aku memahami aku yang dah malas nak pi kerja ni. Nak amik MC saja² pun depa faham and support. Ayah aku siap cakap takyah pi kerja dah la. hahaha
pagi sampai rumah aku dah tutup ekon , cuma tak matikan enjin, pastu terlelap, sampai ayah mai ketuk kot tingkap. aku terjaga terus tekan minyak, naseb P dan free gear! this is not my passion.
fasa fasa nak resign ni dia cam makin malas nak buat kerja, MC kerap pun boss cam dh tak kisah. Serius aku tak boleh adapt dengan kerja shift malam ni, sebab aku bukan jenis stay up malam punya orang. Pagi drive nak balik, microsleep mesti jadi.
Gaji pertama semestinya untuk mak ayah yang dah banyak habiskan duit masa tenaga kasih sayang dan semuanya untuk saya. Semoga konsisten, semoga Athirahsaad digantikan dengan kerja yang lebih baik dan lebih sesuai lepasni. aaminn aaminnn.