Kalau dakwaan ini benar....tindakan yang amat tegas ke atas kakitangan Hospital Tuanku Ampuan Rahimah harus dikenakan.....
Bagaimana pesakit yang didakwa hidup dan diambil darah dilaporkan telah mati ketika sampai ke hospital (brought in death) dalam laporan polis?
Kalau tak betul...maka itu boleh dikira laporan palsu...
Yakin polis akan siasat sampai kebenaran terbongkar....
Ternampak Mat Dan marah pasal GL tak lulus utk isteri dia.
Baca comment sebab postpartum (complications after pregnancy)
Just to spread awareness, di Malaysia ni belum ada Medical Card yg cover pregnancy. (Please correct me if I am wrong)
Takde langsung ke?Teruskan baca 🧵
People nowadays are losing their common sense. Inviting Dolla is okay, but set your limit if you're inviting religious people. At least have some respect for those tahfiz, they're memorising the Qur'an. Hello organizers? This is so disrespectful.
Bukan nak victim blaming, tapi jangan simpan berpuluh ribu dalam savings acc yang linked dengan kad ATM/debit.
Duit banyak2 simpan dalam account yang not linked with any ATM/debit.
Letak sikit je utk kegunaan harian.
Nak pakai duit transfer je.
Ni abang ipar aku. Akak aku bulan depan nak bersalin anak first. Baru 2 tahun kahwin. Barang baby pun semua dah beli. Luluh hati aku tengok akak aku tak mampu berdiri atas kaki sendiri lepas tgok suami dia dah takde.
Rt dan viralkan supaya kita boleh cari pesalahlaku.