Staff INDIA CIMB yang dulu hina kes kematian arwah Adib, kini cuba cetus ketegangan agama di FB
@CIMB_Assists masih simpan lagi staff macam ni, barangkali pegang jawatan tertinggi.
Nama dia ANTHONY ALAN LUKOSE.
Btw, India ni kalau masuk Kristian dia ingat dia mat salleh ek?
Tak faham kenapa media tak kata INDIA ni MABUK.
Padahal orang kampung semua dah kata INDIA NI MABUK.
INDIA MABUK LANGGAR 2 PEREMPUAN MELAYU.
Memang negara ni sayangkan pemandu mabuk. Haram jadah betul.
Bagus post ni. Patut kena lebih diviralkan.
Beberapa pihak dah mula bergendang konon Malaysia akan rugi besar kalau Balaji & NS ni blah dari sini.
Tapi kalau kita tengok respons Balaji, itu merupakan satu ugutan kepada negara kita.
Danial ni telah cerakinkan dengan lebih baik.
unprivate my tweet to reply this with a hope to not see any misleading infos especially from affiliate thingy.
So hi, a nutritionist and has been dealing with supplements everyday for 2 years here (but tbh im still lacking but just want to share my knowledges) 🫶🏻
Ayah peluk anak sendiri, hasil daripada benih sendiri, dikatanya ‘sexual abuse’. Bukannya dia meraba anak sendiri. Ni lah namanya modern feminism effect kepada kaum perempuan. Semua benda sexual abuse kecuali buat video dan post di OnlyFans untuk lelaki subscribe dan lancap.
Ingat ya guys.
Next PRU jangan undi calon Melayu DAP.
Time agama Islam kena hina depa buat diam, buat lambat.
Time agama lain kena hina, dengan cepat munculkan diri.
Geng sana pijak Qur’an, kita marah. Tapi takde sampai bakar, pecah rumah yg pijak Qur’an tu.
Hanya marah di social media, tu pun ada pencacai kata “Melayu kena rilek, demi perpaduan, kita kena tunjuk baik!”.
Geng sana bakar kereta, kita pulak kena tuduh provokasi. HARAM JADAH.
Dan ternyata..
- orang yang bangun jam 5 buat siap-siap berangkat kerja
- makan siang buru-buru
- jam 9 malem udah tidur biar besok nggak tepar pas kerja
itu udah bukan orang tua kita lagi, tapi kita yang sekarang
Ada orang baru balik shift nak tido. Ada org anak bayi baru dpt tido. Ada org tgh solat malam. Ada org tgh baca Quran mlm. Ada org yg sgt penat dan nk rehat.
Budaya diorang ni mmg salah on all level.
Tetiba, akaun Firdaus Wong kena blok sebaik sahaja dia buat post berkaitan dgn hindutva.
Sapa ada otak, automatik dah nampak pattern recognition. Dah Macam zionis dah hindutva ni.
Mereka acah2 perjuangkan kebebasan bersuara, tapi ianya hanyalah utk mereka.
Ada satu amalan bila kita berada dlm keadaan tengah struggle nak cari duit atau tambah duit.. baca Surah Insyirah banyak2 sambil dalam hati niat minta pertolongan dari Allah.. dan banyakkan sedekah kat orang2 susah mcm ni, yakin kepada-Nya, InsyaAllah Allah bantu. Been there, done that.