@meinmokhtar Tapi mmg dalam rumahtangga memang mak lelaki yg banyak masalah. Keje menyusahkan anak lelaki tu so secara x langsung menantu + cucu susah skali. Kenapa eh? Ke sbb melayu ni memang pegang prinsip "anak lelaki kena jaga keluarga" so xboleh lepaskan anak2 lelaki????
Lepas baca cerita ni valid juga apa dia rasa. Suami yang nak kena suruh baru nak buat ni sejenis takde sense of responsibility or urgency. Mana-mana isteri pun akan meletup. Takkan la bagi susu anak pun isteri nak kena remind? That shows you’re not fit as a father.
Dah hujung2 ni ingat larat lagi ke nak masakkan? Kalau masak tu pun sebab aku dah ngidam sangat homecook tapi tak ada yang masakkan. Harap kan kau memang tak la