For more details and feedbacks about our products, visit our
Purchase link :https://t.co/eYpOIPES95
Official Website : https://t.co/PZ1GT588mO
Instagram Account: https://t.co/pgCv0QDHbT
Lelaki pun jaga kulit ?
La ! Of course 😍 siapa je taknak skin sihat kan ? Lagi2 kalau nak hilang kan bumps yang degil gila kat dahi ! Tengok ni dah hilang guys ! #bkdotmyfeedback
Jatuh cinta teruk dengan hyalu skin repairing dan hyalu skin vitamin by @bkdotmy ni.
.
Sys bukan seller tpi pengguna setia. vitamin tu utk kegunaan pagi sis utk kecikkan liang pori dan repairing utk malam. Esok pagi bila bangun cnfirm rasa flawless😫💝
Rasanya sys inlove hyalu skin repairing kotak oren tu. Sesuai sangat digunakan sbelum tidur malam.
.
Thankyou @bkdotmy
slowly glowing dan chings janji selamat💖
Mask kat dada bukan salah letak. Ada vdeo part1 pakai dimuka🤣
@bellakhann Sekali beli terus 2 kotak aritu sekarang ni kene tunggu duit lebih nak beli lagi 😌😂 dah lama stop pakai pun sebab habis stock but still muka pin dah okay dah huhu🥳
@amiraazwa94@bkdotmy Ye kena guna dua dua kalau nak kesan cepat.. Ni yg semalam bukan filter tpi ori camera. Sy guna dua2 sbb vitamin guna pagi repairing guna malam❤️
@amiraazwa94@bkdotmy Ye kena guna dua dua kalau nak kesan cepat.. Ni yg semalam bukan filter tpi ori camera. Sy guna dua2 sbb vitamin guna pagi repairing guna malam❤️