Dear Malaysians, seeing PH lose 2 states honestly scares me. PMX has only had ONE term. You seriously expect decades of damage to be fixed in less than 4 years?
1 term is never enough for a leader to bring change to a country that went through a hell hole!
For goodness sake please wake up & think for the greater good! Don’t sulk just cause you personally didn’t get that extra money from Malaysia Government.
Vote base on what’s good for Malaysia as a whole.
Ini bukan Anwar Ibrahim bukan DAP bukan orang luar cakap taww..
Ini Ketua Polis Kelantan.
Kita tunggu dalil fatwa apa lebai nak bagi.
Semoga orang Nismilan bersedia lah yer.
Anwar beats Najib on almost every metrics
Anwar vs Najib:
•Inflation: lower ✅
•Unemployment: lower ✅
•Ringgit: recovering, not collapsing ✅
•Deficit: shrinking : 5.5% → 3.8% of GDP ✅
•Tax burden: lower : 12.4% of GDP vs 14% under Najib ✅
But Najib beats Anwar on Sakaunomy
Bila isu pemandu mabuk, mereka salah Anthony Loke. Bila budak RXZ langgar orang, pun nak salah Anthony Loke? Dia Menteri Pengangkutan, bukan Menteri Undang-Undang.
Kalau logik politik macam ni, tak hairanlah BN boleh memerintah lebih 60 tahun.
Pemikiran begini perlu dilawan dengan tegas dan lekas oleh Kerajaan Madani. Ia merugikan Muslim dalam beragama dan bernegara. Parti sudah dianggap agama?! Saya ingat ia adalah akaun palsu, tapi pemilik akaun ini byk juga buat rakaman video di FB miliknya.
By now Anwar must hv regretted not taking his salary ppl don't appreciate at all.
Najib took billions yet ppl remember him like no other.
Anwar fights corruption but Umno goes the other way. Umno confirms it's OK giving money to rakyat thru 'decorative' means, aren't they great?
Bila kerajaan nak amik tindakan tegas terhadap mereka yang pegang dual nationality ni?
Image is of Israeli activist Rudy Rochman who posted this on Facebook around June 11, 2016, noting that he entered the country using his French passport.
lets be realistic for a sec, Instead of having Anwar, can you imagine someone with even less English proficiency leading Malaysia, let alone managing the economy?
Almarhum Prof Ungku Aziz habiskan bertahun utk tubuhkan Tabung Haji.
Sbb org Melayu miskin.
Siapa yg khianat? Org cina ke? Org India ke? Sudahnya bail out guna dana awam.
Tu pun org Melayu masih tak sedar diri. Gelak² takde perkataan sakau.
Ingatkan dah lepas kontroversi lama, tak buat perangai dah. Makin membiak bodoh dia. Follower banyak, and you're promoting buying cats from unethical sellers? Bingai and out of touch 😅