Hai !! Just in càse kalau korang nak tambah income boleh bagitau min ok..😁 sy ada buat service jual topap.. kalau berminat nk join aget boleh dm sy.
Nak reload utk diri sendiri boleh ( lagi jimat ), nak jual dkt kawan2 pun boleh (dapat untung)
Yuran sekali je seumur hidup !
Hai gaisss.. 2 hari tak bersiaran.. 😁 acc @brofreeRT ada masalah sket..maybe akn deactivate nt.. kalau rajin min create acc baru lagi ok..korang folo la nt
@AuraaaMe @freeRT_my @HPrelovedbooks @FreeRTutksemua @brofreeRT @malaysiafreeRT Anda masih bayar RM100 tetapi masih tak cukup data?
Setiap bulan kena tambah topup sebab selalu buat Panggilan?
Saya kongsikan Plan Viral dengan hanya RM48 sebulan sahaja
Klik link ini segera https://t.co/hduz38rf37
#HaloTelco#ChampionGroup#JuaraTelco
@AuraaaMe @freeRT_my @HPrelovedbooks @FreeRTutksemua @brofreeRT @malaysiafreeRT Thank you !
Hi ! We're selling bags and sneakers with affordable price 🤩 Do visit our ig and twitter 🥰 https://t.co/DnypMEG0Hu
Okay done !
Btw zati ada buat cod temyracle & zarzou area temerloh / mentakab. By pos pun boleh, kalau nak free shipping dekat my shopee 🤗
Merdeka edition sugar lip scrub : RM35
Sugar lip scrub : RM23
FREE TRANSPARENT BAG + FREE GIFT + FREE POSTAGE (SHOPEE)
#temyracle
5. Design
Yang merdeka edition sugar lip scrub ni special sikit sebab ada tema bunga raya sempena bulan kemerdekaan🇲🇾 and limited edition tau✨ packaging dia pun lagi besar.
4. Free gift 🎁
Yang lama akan dapat free lip brush. Merdeka edition akan dapat free spatula to scoop the scrub. Both will benefit you in either way!
Plus, akan dapat free gift + free transaparent bag temyracle + free pos (shopee) if korang beli dengan zati❤
3. Isipadu✨
Yang lama tu 20g bersih. Yang merdeka edition is 40g. Lebih banyak & boleh pakai lebih lama! Kalau jaga elok elok boleh tahan sampai setahun tau😱
Tips : Make sure lepas pakai tutup ketat". Jangan terdedah pada udara terlalu lama sbb nnt dia oxidize & jgn kena air.
2. Flavour✨
Yang biasa tu flavour mixberries. Yang merdeka ni flavour Rich Vanilla. Both sedap dimakan begitu sajaaa 😋 200% edible tau. Yang merdeka edition ni bau bakery and rasa ais krim paddle pop🤤 sedap kan!
1. Ingredients✨
Merdeka edition ni ada extra ingredient iaitu hibiscus extract. Simbolik kepada bunga kebangsaan kita!
Apa kelebihan hibiscus extract ni? Ia bagus untuk moisturize kan bibir. Sebab tu kalau korang tengok texture merdeka edition ni dia lebih moist tau.
Mesti ramai yang tertanya-tanya apa beza sugar lip scrub dengan merdeka edition sugar lip scrub?🤔 Ada beza ke? Mana lagi best?
Meh zati citer sikit✨ Tapi minta tolong RT tau 👉👈
Shopee : https://t.co/RMK3Qoaqau
@Chocojarbynurul @brofreeRT @freeRT_my @FreeRTutksemua Hi! Followed you on IG. Here's my IG link: https://t.co/b7k9ZXQloF
I'm based in Georgetown, Penang.
https://t.co/J1oeCBjEEa
Korang pakai jam kat tangan mana?? kiri ke kanan?? Meh nak tengok ramai pakai jam kat tangan mana😜😜
RT kalau korang pakai belah KIRI
❤ kalau korang pakai belah KANAN
*nak lagi cantik tangan korang tu, kalau pakai jam comel ni
* Rm20 (preoder item)
@brofreeRT
@freeRT_my
Anda masih bayar RM100 tetapi masih tak cukup data?
Setiap bulan kena tambah topup sebab selalu buat Panggilan?
Saya kongsikan Plan Viral dengan hanya RM48 sebulan sahaja
Klik link ini segera https://t.co/hduz38IQrH
#ChampionGroup#JuaraTelco@_twtniaga_@brofreeRT
NECKLACE SILVER925
( BELLE / ARIEL / FIONA )
💞 Color available: Silver
💞 FREE box & wishcard
💞 Measurement: 45cm
💞 Material : Silver925
✅ RM30
FLAT RATE POSTAGE RM4 SM & SS