Aku nak laa baca replies dekat page2 sukan yang ulas game Maaysia tadi. Kot2 laa jumpa replies/pandangan yang membantu.
Pundekk semua indo yang comment. Semak laa siak.
Aku pernah treat satu baby ni
Masa tu pukul 5 pagi, kat ED
Umur tak sampai 6 bulan
Datang sebab perut kembung, taknak makan, nangis tak berhenti
Dtg tengok baby, baby nangis tak berhenti,
Masa tu, mak ayah dia dah macam panda + zombie dah....