I pernah makan bagel dia waktu dia buka dkt ioi city mall, and it was good guys,, BUTTT i tak expect matcha dia pun sedap??? I'm really picky about matcha, and i was there for the bagel but matcha dia?? i think it's one of the best matcha yg i pernah minum!!
15 tahun frontal lobe pun tak fully develop lagi, lelaki nak ke pikul tanggungjawab besar jadi wali (kalau dah anak) masa umur 16, 17t tahun. sedangkan lelaki yang 30+ pun mengelak bagi nafkah dekat anak bini semuanya nak bini tanggung. setakat nak halalkan seks sahaja tak cukup
Zapin Parit Mastar yang dipertahankan sebuah keluarga merentasi tiga generasi di Parit Mastar, Benut, Pontian, Johor bukan sekadar perjuangan mempertahankan seni tari tradisi, malah menjadi simbol penterjemahan Jiwa Merdeka dan jati diri masyarakat Melayu Johor yang sejati.
Berita penuh: https://t.co/5k110WWovs
Tak terkejut. Ketua HR yang baru pun dari India. Bank dari Malaysia untuk rakyat Malaysia, tapi ambil warga asing jadi bos HR. Kena kritik dengan NUBE.
I kat kampung ni. Depan rumah ni sekolah rendah buat aktiviti merdeka. Kecoh 😂 Kg kecik dan sekolah kecik. So semua orang kenal semua orang. I lost it when the cikgu naik hantu jerit kat PA system
"Anak Cik Yah! Patah balik. Wisel belum lagi!"
"Cucu Wak Rostam! Disqualified!" 😭
hate me but I'd never forget how it debuted top 5 in a lot of k hoyrly charts but rbw didn't lift even their pinky to promote the masterpiece AND a lot of moos actually decided to buy a fuckass season's greetings over an official album.