Manabi ka way sustento2 ang papas imong mga anak pero mga butang na paliton sa papa paras iya mga anak, ikay mugamit kay βbrandedβ man π€ͺπ€ͺπ€ͺπ€ͺ
Mutuo mn jd kog ginoo ba pero pweragaba ning chapel sa among tapad, Lunes na Lunes at 7:30am nagmic nagnovena. Wa naman mo nangamao oy. Patrabahoa sd cgro mga taw oy
Convo with Luanβs dadβs partner:
B: Unsa na diay gradoha si Luan
Me: Grade 6 na tawn mu highscool na next year
B: Naa na diag highschool si Ruan puhon
Me: π
Hala noh. Nay anak uu, pero wa xay highschool kay wa xay gihatag piso sa 8 years nga ngskwela nag private akong anak.π₯΄
UK client is one leave and left me with a list of what I need to get done and thats it. Intergrity lng jud ang puhonan. No micromanaging, no time tracker whatsoever. Ka lami ani oy!