tunggu husb blek mntkb pun mcm mnunggu apa ntah berdebar n happy dia. rasa mcm zman bcnta tggu buah hati na dating.. mgkn life #pjj cm ni kowt.. sbbkn pkp ni lah xleh jmp hubby..
Wave 2.0.
Bermula di Sabah.
Si bangsat politik berebut-rebut kuasa.
Balik semenanjung tak perlu kuarantin.
Umum PKP macam umum raya.
Less than 48 hours kena settle itu ini.
Assalamualaikum December. semoga bulan terakhir 2020 ni dipermudahkan segala urusan dan semoga bulan ni banyak berita2 gembira yang hadir dalam hidup aku. amin amin amin
aku tak kesah orang kata aku anak manja mama abah.. aku perlu hargai setiap saat bersama diaorg. kalau boleh ke mana aku pergi aku nak bawak diaorg. diaorg umpama nyawa pertama aku. sangat sangat sangat penting
ingatkan bila dah kahwin perangai manja dan cepat touching aku ni akan hilang. tak weei.. kalau melibatkan mama dan abah ni airmta aku akan cpat mglir tnpa paksaan. setiap saat aku rasa nak je mama abah depan mata😭😭😭
Aku skang koyak giler niaga... Sejak pkpb ni jualan Makin merosot kadang niaga dapat balik modal je kadang tu kena topup modal lagi adalah tpi aku Cuba utk meneruskan selagi masih boleh pertahankan modal yg ada sikit ni walau mcm Mana dugaan aku Tetap bersyukur masih boleh makan
@Caa_ecah aah. ggur kali ni allah bg mrse smua nyaa. huhu. skit pinggang nak bslin smua ada. xp xda rzki lagi ad baby. inshaallah. next lau preggy lg doc dh psan cty keje or dduk umh xleh bt. then kna ambk ubt kuat rahim
kalau tanya aku mmg syg kerja sekarang tapi ada yang lebih penting untuk masa depan aku. sakit sekarang mgkin nanti dibalas dengan kebahagian akan datang. inshaallah. amin