Dalam bulan puasa kan..mesti ada satu hari tu, hang akan sakit perut sampai tercirit... Pastu rasa mcm xleh puasa... Tapi rasa sayang nk berbuka hanya sebab sakit perut...
Rumah dirompak dan perompak tinggalkan RM10 dengan nota โduit breakfast esokโ
Macai & beberapa selebriti Malaysia:
Baiknya perompak ni, dia rompak pun tapi dia tetap bagi sikit kat kita ๐๐๐๐๐๐๐๐
Budak tempat kerja aku tanya pasal tips simpan duit nak kawin..dia muda lagi... Aku masa nk kawin mana simpan duit... Tau tau ade je duitnye... Aku cakap kat dia kawin nih rezekinya mcm magic, bnda yg kau xda akan jadi ada.. mcm aku sebelum ni hensem, skang hensem pro max. Hahaha
Dah kawin naik balik berat badan aku.. perut pun makin bulat... Sebelum kawin punya struggle la aku diet dari 85kg jadi 67kg... Skang dah naik jadi 78kg.. ape bnde anat ..