Grabe gyud akong dumot sa ched bahahahhahahahahahaha nakoy friend nga deserving gyud unta kaayo sa financial grant sa ched pero wajud pilia, instead mas nasulod pa tong naay kaya in life 🥱🥱
Walay thorough background check, I swear. Naay uban doble2 ang scholarship, nawalaan ug chance ang uban makakuhag scholarship. Di man ko against sa uban nga gadoble2 oy pero kalooy sad tawn sa uban nga naningkamot makahuman pero walay financial capability.
one thing I like about my life, is that I’m genuinely a giver, so I literally never lack. God always sends people to bless me the way I randomly bless others. sometimes people dwell on reciprocity too much. The pple you help won’t always be the people that help u. And that’s ok.
Sapul sa video ang pambababoy na ginawa ng mga guest sa isang private resort sa Calamba, Laguna.
Base sa kuha ng CCTV, nagkalat at inihagis ng mga guest sa swimming pool ang mga gamit sa resort gaya ng silya, ihawan, mga pinag-inumang bote ng alak, at isang water dispenser. Humingi na sila ng paumanhin sa may-ari ng resort. #NXT