Puryagaba nalang jud sa scores aning mga bataa maka question man sd ta asa ta nagkulang 😭. Gimingaw kos Consolacion NHS Day Class nga bisan naa tuod gagmay ug scores sa exam ma validate ra japon ang efforts na ako gihatag kay mas dghan dakog scores, kaning karon sakits dughan 😭
Abi kog ba chill2 ra ang DESO TSS. Anha ra ug naay maguba, unya ang EB jd ang mag operate jud. Unya ngano man to ganiha nga nahimo man kung EB, DESO TSS, unya ang nakasaklap gihimo pud ko DESO 😂. Kalingaw jud nako ganiha sa FTS 😂.
Huhu ms golda if ever mag extract nakas pictures nga naa sa imo camera during Camping...E guide unta ka ni Lord nga e send nako ang pics namo ni Ms Julie..ackk!🤭🥳
I can't even process all the things that happened earlier. Why does it have to end? I wasn't able to savour the moment 🤭, my mind and heart can't keep up.