Salamat che, salamat ate che! Salamat teng! Salamat Nak. Salamat tse! Ate Salamat. Salamat Lab. Chaii Salamat!
Aw aw! π«Άπ»ππ
LAMI JUD SA FEELING NI LORD! dalaygon jud ka Ginoo. π₯Ίππ»ππ»
Grabe no? grabe lang. Wala jud koy intensyon ni 0.1% makig ilugay ug yuta sakong ginikanan inig ma babshi. pero Buhi pako, giilugan nako. Bogo man gud ko pud dli sakong name. Sobra rko kabuotan ba? or tanga rjud ko kay nisalig kog pamilya?
unsay pag di sugtan manumpa si digong si nograles ang igrant as mayor? ayaw himuag bogo ang mga tao yot.Mao gani nay vice kay incase mamatay or etc maoy mupuli. bakosh ! kalas ug utok
All my clients let me work autonomously. They know I don't micromanage; otherwise, I'd leave. Yes, they need me! My standards are highβjust kidding. I need my job! lol