its a quite an amount for me to reject this job because of the boycott brand and my stand against ongoing genocide 🥺 semoga Allah lipat kali gandakan rezeki buat i and others CC yg sama sama berusaha utk elakkan promoting boycott brand 🥰🇵🇸
Masa dgn ex bf dlu, singgah solat. Dia memekakkk tk habis2 dok call2 dgn wsp komplen lamanya. Last2 kita stop pakai mekap, pakai tudung sarung je bila date dgn dia sbb nak jimat waktu solat sbb asik memekak je. Sekali tibeh dia ckp "tak pakai mekap ke? Sy lg suka awk pakai mekap"
Dulu trust “rezeki lepas kahwin” tapi sekarang aku mula percaya “rezeki nak bina masjid” i could never expect seeing this miracle. Orang cakap “takda duit nak kahwin” tapi ada je orang nak kahwin rezekinya datang bertubi tubi.
I wish i could have one🥹
Ambik je lah pakej dgn kami siap ada photography as complimentary. Sy adalah pemenang photography contest anjuran Korea Tourism Organisation dgn kerjasama Samsung & Korea Plaza. Contact nombor kat thread.
Prefer meet up: Batu Pahat, Kluang, JB
Postage: Willing to pay extra for shipping include insurance
RTS: very rarely used & urgent want to use money 🙏🏻
*screen depan nampak scratch tu hanya tempered glass saja (just boleh tukar)
Really hope if you guys can help me to share with others 🙏🏻 i urgently want to letgo my ipad. Details i will share below ⬇️
serious buyer want to know more details can ws me direct
➡️ https://t.co/CALzaY5XEc
Ipad Pro (11-inch) (3rd generation)*
• M1 chip
• Wifi only
• Supports Apple Pencil (2nd generation)
• Capacity: 256gb
• Include Price ⬇️
• Full set with box & charger
• Apple Pencil 2nd Gen (engraved name)
👉🏼RM 3000 (nego till letgo)
hi everyone! ada sesiapa tahu kat mana kita boleh check our resume tu in good condition & details or not? i mean ada ke org amik service utk check & judge our resume? 😂😂
Tak salah nak stay lama kat satu company, asalkan:
- Gaji yang bermaruah & cukup untuk hidup selesa
- Environment kerja positif
- Ada peluang naik pangkat & grow
- Korang masih belajar benda baru
Kalau semua ni checked ✅, teruskan je! Stability tu jugak satu bentuk rezeki.
Things I don't regret spending my money on as a woman🧏🏻♀️
1. Probiotic — acne sekarang tinggal parut + weight loss
2. Stepper — senang nak reach 10k steps + maintain berat
3. Cranberry juice — kulit glowing + weight loss
4. Perfume — tahan dari pagi sampai malam
Boleh tak normalise jangan ganggu time cuti. Bila time cuti, orang nak berehatlah, tenangkan fikiran. Cuti dahlah 1-2 hari je. Cubalah untuk tidak ganggu. Masa kat office tu kira lama dah. Kerja tu takkan pernah habis. Belajar hormat masa cuti orang lain. Nama pun cuti.
Bos bukan kawan. Nak kawan bila dah berhenti kerja, OK.
Rakan sekerja bukan kawan. Nak kawan bila dah berhenti kerja, OK.
Staf bukan kawan. Nak kawan bila dah berhenti kerja, OK.
Orang di tempat kerja juga bukan keluarga kita. Tiada Abang, Kakak atau Adik.
Jaga sempadan.