The near fact na kasing dugyot niyo ng tingnan yung ex ko kahit pa maglabas ako ng pictures namin together comparing sa kung ano looks niya now? Hahah its a thing na ang kapal niyo sa part na i cocontent mo pa ako sa socmed mo for a month now! LOL!
Ka gets nako hahaha it reminds ๐ฅ of you kay side chick ka! Hahaha ohh naa nasad babae na i manipulate because of tour toleration ha? I fantasize pa! Hahahah
I am who I am as logn as I am not going to be as cheap side chic as you who dont mind any pther girlโs false hopes as long as you clima yourself up to that condo to spread your legs ๐คฎ
Bantog ra mga bulok ig lifestyle nga klaseng babae iya gina entertain karon para if hadlukon niya mu tiklop ra dayon kay ang mga naay knowledge di man niya mahadlok hahaha wala pa gani mo sa jail duha pero bulok na! How much more
Ang side chic na lisngag di ka relate ug mga ingun ani! Hahaha kung di palang daw considerate ang afam sakoa hagbay radaw ko na rot sa jail ๐คฃ bluff! What he did to me is domesticated violence already i deny mn niya or dili
And you think its something you should be proud to show off? Ulol!kainin mo yang mga librong pinagbabasa niyo nag feeling na kayogn matalino dahil jan ehh
Home wrecker coded masyado nadadaan sa pabigay ng anime figure at sa time vacancy na nilalaan s aisat isa di bale ng yung ibang babae pinapa asa at nineneglect basta makara*t siya hahah pano ka kaya pinalaki ng nagluwal sayo?
Pag side chic ka never ever gyud mahimong sapat na mao panv iya gina flexan sa iyang purchases sa life kinahanglan naka flaunt sad sa lugar nga naa ang ex tapos suholan dayun ug mga bagay bagay si side chic pinalit kung asa naa ang ex hahahhahahha petty people pleaser
Imagine gi cash nimo imong motor tapos magpa apekto rako ug babaeng commuter na wa kailag rebond! Drawing pa ang kilay peke pa ang kuko wala pa na develope ang frontal love para mahival an ang color scheme ug color palette! magpaiy*t gani ka sa si nimo uyab pagtuon! #BADUY
Go kalang girl! Tanan man sad mi dire sure nga di ka mag end up nga malipayon ana niya bisag unsaon pa nimog pa soft launch it signifies gyud na naka hard launch lng imong ka low class na klaseng babae kuyob nalang jud ka contact-kon if gusto familiarity
Since enjoyer man ka sa mga babaeng nadale pero nevermind ka as long as enjoy enjoy kag saka oanaog bilanglad dihaa di oana mao nga laki ang dula dulaan raka for the rest of your life uy sabagay ang ka baduy sa outfitan di jud lang flex na main chic actually