and bila tanya org lain yg ada streak ngan kau, dorg ckp kau on je streak ngan dorg :( the day i'll tell safi about you and ur behaviour, will be your death man . aku benci kau sebab kau buat aku dah taknak bukak hati kat mana ii lelaki sampai aku degree nanti. i hate you.
aku benci kau .... benci giler kau buat aku fall in love dgn kau sedalam ini 😕☹️ and then out of sudden, u have someone else .. omg kena love bombing sia and aku tahu pasal streak je but it it hurts man seeing that i'm the one that keep restore it since 22/8
Got this message from a uitm dengkil student, it’s beyond disgusting and very disturbing to read.
The perpetrators were alleged of threatening the whistleblower and forcing them to delete photos of the KKK march.
1/3
otw jadi fashionable masa sem 2 😹 enough w the acah ii fesyen makcik ii masa sem 1 w the tudung bawal ikat bawah 😜 tapi kitonyo masih terikat dgn srd komander tapi ada aku kisah wkwkwk hari khamis boleh melaram agi boss
The quickest Ramadhan, ever. Adulting is rasa sedih Ramadhan is coming to an end so soon. Semoga ini bukan Ramadhan terakhir untuk kita ya. I'm gonna miss Ramadhan.