akhirnya cgu aisyah pun pindah sehari selepas ambik result spm2017..pada 16hb..aduuhh..lps sedih dgn result..bertambah lgi sedih dgn perpindahan seorang cgu ke KPM..semoga cgu aisyah sukses sselalu..amiinn
Si bangang mana lah yang sokong sangat hapuskan 6%. Lepas tu naikkan 16%. Memang lah cukai tu kena dekat peniaga. Apa kau fikir bila dorang kena cukai tinggi. Dorang nak jual harga murah ke? Otak kat lutut
Ak Klau bab2 cwek,gf,pompuan nii..ak bepikiran negatif..mungkin dia SDH ada org llain..ada org yg lebih baik UTK dirinya...tapi Klau bab lain..MCM mna susa pun..ak tetap bepikiran positif...