sumpah aku tertanya apa kurangnya aku kat semua orang . semua orang aku jumpa semua tunjuk that i dont deserved to being loved . for real do aku sumpah nak jerit nak tanya apa kurangnya aku .
nak sambung study cepat , nak busykan diri , i miss the time when my mind are in peace , rn tiap saat overthinking semua benda π tolong la ya allah nak sangat dapat upsi ππ
kelaka la nak buka gallery scroll gambar pun tak sanggup , kalau rasa nak cari gambar lama selalu tak jadi nak buat sebab memang tak sanggup nak tengok gambar vid kita πππ
rasa pelik kembali do something yang aku buat time single dulu .. takde profile , last seen tutup , jadi lowkey (slowly tried), tak bergantung dekat orang walaupun teringin sangat tiap saat nak update itu ini πππ