@zurinabdul1@Shopwithned Yang ni zureen. safi minyak zaitun plus ros hip. kalau nak putih cepat pakai yg ni. pastu dia ade vitamin A,C, E. Leh try kalau tak pernah cuba lagi. Dia x melekit pon. Cepat je meresap.
@feenanasir@kyumadethings Yg ni kan sis? Ingatkan boleh guna tuk rambut & kulit je. Bagi make up tak crack pun leh pakai ni eh? Ilmu baru, kena try.
@QueenTelekungSK Try sumber ayu lulur mandi susu pulak dear ๐ฅฐ so far dah pakai seminggu lebih senang putih gebu with this lulur sbb ada bahan whitening yang skin friendly Niacinamide, Lactic Acid, Milk Protein. https://t.co/NRQAuh5E5i
@lilynorchid@saysdotcom it is a perfect vacations even just for staycation. a must go hotel that provide so many entertainment and also food choices. the view is amazing too!
@RianGoodenough@NST_Online Every bite gonna make us surprise with their serve. I'm so amaze, hopefully will have more chance to try more food from them.
@SaysSaddia@NST_Online Hahaha yeaa thats why its a good for food lovers to come here. So many things can try from traditional to international food choices.
@HezeriSamsuri Protonโs EV journey is exciting, but maintaining excellent after-sales service is key to ensuring a smooth ownership experienceโespecially for first-time EV drivers.
@hyozyozone Ye setuju sgt. At least pakai cleanser lah, lgipon bnyk je cleanser bagus. Nak jimat, kena pandai cari tempat yg bgi discount, contohnya chic aura. Cleanser ni dari 80 lebih jadi 40 lebih je. 50% off tu https://t.co/mXO4oOV5X6