Perjalanan pulang seorang lelaki dari tempat kerja berakhir dengan tragedi apabila dia maut selepas motosikal yang ditungganginya dirempuh sebuah kereta ketika berhenti di lampu isyarat di Persiaran Mokhtar Dahari, Puncak Alam, malam tadi.
#MalaysiaDahKool
Sumber: @hmetromy
Tak tahu bila kejadian ini berlaku dan di mana. Seorang anggota @PDRMsia dirakam menampar seorang gelandangan yang sedang tidur. Lagi lahanat, kedengaran suara2 di belakang yang berbohong mengatakan gelandangan itu jatuh apabila ditanya kenapa dia dipukul.
Biadap dan tak patut menyarung seagam polis.
@bckupacc99 dalam video siap cakap
"jangan la marah nanti orang nampak"
dalam call cakap
"suara suami akak memang kuat"
haaa lantak kau la kak. ikut kau la.
Well, tak mabuk pun boleh menyebabkan budak 8 tahun meninggal.
Dan gelupurkan sekor-sekor backup kata tak ada guard, cikgu pantau.
Di negara luar, siap ada iklan jangan memandu kalau minum arak. Untuk beri kesedaran la. Tapi cuba amal iklan tu kat sini fuhhhh …
Walau berbeza ideologi politik, tetaplah memandaikan rakyat dan anak muda ni perlu menjadi keutamaan nombor satu mana2 parti
Yg di atas tu, nak urus negara pun terkial-kial, apatah lg nk compete globally?
1) Kenapa TPM nak pura² macam dia baru tahu pasal event ni?
2) Pandangan jabatan agama bukan penentu norma masyarakat umum.
3) Kalau semua event kena dapat restu jabatan agama, kita ni sebenarnya negara demokratik atau negara autokrasi?
Saddiq tu walaupun sedang mabuk bercinta, dia -
- Sempat tamatkan pengajian di National University of Singapore. Dia nak jadi MP yang berilmu
- Kutip sumbangan untuk bantu anak Muar
- Rekod hadir parlimen 100%
Sekarang kau beritahu, apa Hadi Awang buat? Sibuk bercinta juga ke?
Masih tak nampak JAKIM keluarkan poster tentang dosa mencuri duit zakat.
TAPI
Kalau melibatkan dosa peribadi anak orang, JAKIM paling laju keluarkan poster tentang dosa bertatoo, dosa lgbt, JAKIM paling risau dengan dosa anak muda.
Curi duit zakat tak dosa ke, JAKIM?
Lecturer buat sexual harassment dekat students dia senyap. Skandal hospital dia dikatakan beri cancer berantai dekat pekerja dan pesakit dia diam. Lecturer kena pemecatan tak adil pun dia diam.
Eh isu rasuah dalam UM pun dia diam