Haritu i ada nampak orang tanya apa penyesalan terbesar lepas renovate kitchen. And here i nak share antara penyesalan mereka supaya korang pun tak buat silap yang sama 👌
---
@Lokiandnini@l0veliey Itu laa pasal. Dia tweet macam dia takde buat salah. Ada jugak ek manusia macam dia ni. Memang jenis tak reti malu aku rasa. Dasar nak attention tapi cara nak fitnah orang untuk attract orang. Dia takde common sense ke siak
BE AWARE!!! AMARAN!!!
Depan Unisel seksyen 7 shah alam tiba2 pulak lalu tadi ada bump besar bapak, buat bump takde jalur2 kuning. Xtahu nak mengadu kt sape ni, harap warganet berhati-hati dan mohon perlahankan kenderaan.
@JKRSelangor
@MarhaenMy Jarang2 ada kes mcm ni mcm dlm novel pun ada. Tpi sumpah laa suami dia tu elok je keje nk bgi nafkah masa outstation. Blh plak kau buat shit dkat belakang dia. Aku yg baca ni pun rasa panas menggelegak apatah lgi tuan badan yg bercerita ni. Stay strong buat abg ni💪🏻
Bukan nak cakap apa lah. Aku pun baru balik dari Thailand.
Dengan hanya RM300 je aku boleh stay kat Hat Yai 3 hari 2 malam. Makan sedap n murah nak mampus. Portion pun banyak. Hotel murah gila. 7e pun murah gila. Semua lah murah dan sedap.
Kat Malaysia…hmm byk scam je.
Untuk yang ada scar(keloids) camni, Tak kira la kat tangan atau mana mana anggota badan yang lain. Doctor ada suggest untuk pakai 4 products ni, confirm hilang!
Ibu yang beranak c-section amat disarankan untuk beli tau.
Thread👇🏻
Okay aku tengok ramai tengah complain pasal ePemula takleh guna untuk online payment. Ada yang bagi suggestion pergi 7E beli topup shopee or whatever but meh sini aku ajar cara lagi senang takpayah keluar rumah. Refer thread dekat bawah 👇🏻