Teringat dulu masa puasan mak suruh pergi masjid amek bubur lambuk. Masjid tu mmg tiap tahun ada org derma bahan then org majsid tlg masakkan utk bagi2 kat orang ramai. Tp mase tu husband yg turun nak pergi amek, tp org masjid tu tny "awak dari mana? Bukan orang kg ni kan?"
Stupid?? Kalau tengok betul2 budak laki tu tak langgar pon anak dia. Tp sebabkan die nak tepis budak tu dari terlanggar anak die, buat budak tu terkena anak dia, then anak dia jatuh. Si bodoh piang ni dgn budak pon nak gaduh?? Terpaling protective tp otak kat telo
Still can sit for SPM. Lepas tu bila keluar result ok, boleh sambung belajar. Sebab apa? Sebab ada MASA DEPAN. Mangsa? Makan diri. Bodoh punya menteri!
Empat pelajar Tingkatan 5 direman enam hari bagi bantu siasatan kes rogol berkumpulan ke atas seorang pelajar perempuan Tingkatan 3 di dalam kelas sebuah sekolah di Alor Gajah.
Ketua Polis Melaka berkata semua suspek ditahan reman bermula hari ini hingga 16 Oktober depan.
Rakan2 internet yang dihormati.
Minta bantuan sebarkan.
Bekas suami bawak lari anak suka2 dia jer.
Adik rakan saya ni dah serabut dok cari anak dia.
@azmanrocks@Injang_Nation@jllmisai@bckupacc99@arrjeeban
https://t.co/9wscoyMou9
I remember my seniors used to tell me, “Enjoy your studying years. You’re gonna miss it after you graduate.”
They really didn’t lie. I miss my uni life so bad rn. If you’re still a student reading this, enjoy ur journey. Go out with friends. Make memories. Experience everything.
Ade few comments from the thread yg aku setuju. Kadang anak nangis manjang sebab lapar, overtired. Tp ape2 pon please seek help. Jaga anak ni mmg SANGAT PENAT! Kitorang yg jaga berdua pon kadang sampai tk faham die nk ape.
@pelisahh My 2nd born 6 years gap. Unplanned baby, tapi rase mcm senang sikit sbb abg die mmg sayanggggg sgt kat adik & willing tlg semua. Kadang tu tak mintak tlg die pon, tp kalau nampak adik die memapah, naturally die akan campak bantal blkg adik die so kalau jatuh ada bantal ❤️
Baru tadi aku tertengok video yang waniter komen pasal laki beratur beli cendol lepas solat Jumaat tu kan.
Gurl… engkau tak tahu ke, orang laki-laki ni ada yang nak pergi solat Jumaat pun membawa beban officemate waniter duk kirim cendol, keropok dan air balang depan masjid? 😭
Sedih baca berita di Bera Pahang ni.
Si isteri & anak 16 bulan teman suami memancing. Kereta kemudiannya tergelincir masuk sungai. Isteri sempat serahkan anak pada suami, sebelum tenggelam bersama kereta.
Kereta ditemui di dasar. Si isteri ditemui 2.5km dari kawasan kejadian.
Harap pihak MAIWP ambil maklum la apa yang akak ni komplen dan lepas ni bagi sekali ubat perancang dekat dia. Dah bagi betis, nak paha. Cara cakap tu macam tak bersyukur bantuan orang bagi. Sendiri buat anak, MAIWP pulak nak kena tanggung pampers and susu. DEMAND pulak tu
Kenapa nak takut? dalam islam kalau meninggal waktu melahirkan anak tu dikira syahid kot...
Bayangkan ibu tu dosa banyak pastu bila meninggal waktu childbirth auto syurga kot.......
Allace (dulu Wallace) ni aku panggil Mixue version ayam goreng haha.
Murah.
Business model yg brilliant.
Execution pun laju.
Dalam 18 bulan, AllAce ni dah bukak 65 outlets kat Malaysia 🤯
Ini cerita AllAce:
https://t.co/wG93wGD6wI
Tea baru dari Jofliam.
Maaf cakap aku memang bengap sikit bab-bab bisnes ni. Tapi kalau aku faham sekarang ni kira Jofliam nak claim profit atas bisnes CE tu ke?
Bila nak habis kisah J & CE ni. Yang sorang dah diam senyap dah, enjoy life sendiri tapi yang sorang tu duk bising lagi.