Women look for good men in all the wrong places like clubs, parties & online....instead if you go to Home depot Saturdays around 8am-1pm you'll see grown men looking for tools & supplies those the ones you need he up Saturday early he got shit to do he busy during the week.🤷🏾♂️
Nonton lagi "Lake Mungo" & masih bergidik ngeri. Salah satu film horor terseram yg pernah kutonton.
Kisahkan satu keluarga yg rasakan keganjilan usai kematian si anak perempuan, teror dalam film bergaya mockumentary ini kian menggila dari menit ke menit. Endingnya susah dilupa!
Tolong jangan normalize ignore partner kau ketika bergaduh. kalau nak bagi masa untuk heal sekejap tak apa. ini sampai biarkan dia tidur dalam keadaan menangis & abaikan berhari-hari. trust me, bila dia dah penat and tak pedulikan pujukan kau, hubungan tu akan start renggang.
I don't know why. Sometime I feel like being adult is so tiring. You have to be so understanding and accept everything without showing how it is actually affect your emotions.
My past relationship taught me that the more chances you give someone, the less they value you. they are not afraid to lose you because they know no matter what, you won’t walk away. & never let someone get too comfortable with disrespecting you. remember.
Kalau cari pasangan, carilah yang boleh ajak sembang topik bertukar pandangan.
Sekufu in all level - ideologi, pegangan agama, politik, isu semasa, raising kids, travel etc
Kalau sembang sembang pun tak lepas, macam mana nak sembang solusi masalah rumahtangga kemudian hari.