Perkara yang ramai tahu tapi selalu terlupa tentang claim semula duit insuran anda bila menjual kereta dengan roadtax belum tamat tempoh.
Kalau tak claim, biasanya memang pihak insuran akan buat senyap sahaja. Maka burn lah duit anda begitu sahaja.
@ImanAzlan11 Masa awal awal nak beli kereta, aku nak try vios HAHAHA so funneh. Konon nanti balik kg bangga la kreta obersi. Nasib ada yg tegur. End up beli axia. Kereta ada, duit banyak lebih, boleh pergi makan sedap jalan merata. Simpan duit lagi. Terima kasih pd yg nasihat tuuu!!
Lately ni aku suka layan crime documentaries kat Netflix so aku listkan la kat sini in case ada yang nak tengok.
1. Worst Roommate Ever - series ni ada 5 episod, setiap episod cerita pasal roommate paling jahat dan gila orang pernah experience. Paling teruk, yang kena bunuh.
Guys, your iphone storage should never looked like this. Bottleneck like this will resort to operating system failure and boom, tahu tahu dah berkedip logo apple. Guys, banyak dah customer aku kena, even worse bila tak sempat backup apa patut 🥺
For youngster out there. here is some problem u might face in future
17-19tahun - masuk uni atau tak, uni mana, mintak uni ni dpt uni lain
20-25tahun - peer pressure, awek kena sambar, kena ghost, duit ptptn tak cukup, wat part time, cgpa tak cukup, karok, org lain ada kau xde.
Ya Allah tamatkanlah segera wabak Covid 19 ini agar kami dapat kembali hidup seperti sedia kala bekerja, beribadah di masjid, menyambut hari raya, berjumpa ibu bapa dan keluarga. Aamin 🥺🤲🏻
Terima kasih semua atas sokongan. Jom teruskan perjuangan, perjalanan masih lagi panjang ke hadapan. Semoga covid akan hilang dari dunia & semoga tiada lagi pin-pin merah dalam https://t.co/Z5x87igZfN nanti, aamiin.