What’s happening to Malaysia?
What’s happening to our future generation?
Rape case, and now a murder inside a school?
We need to do something, together. As soon as possible, while there’s still time to make a change, before everything falls apart.
hi warga X,boleh bantu RT untuk mencari keluarga ini. Cctv ni sangat jelas. senang je makan taknak bayar.
2 hari berturut makan/bayar guna resit transfer palsu.
hari pertama -RM43.60.
hari ke-2 bawa family 5 orang order macam2 sampai RM304.50
📍Lokasi: Seksyen 13, Shah Alam
I terus pitam, rasa nak muntah baca ES exposed pasal kes Zayn Rayyan tu. whatever it is, sayangku Zayn, moga keadilan memihak pada awak. Bermain lah di syurga 😭
1. Pasangan suami isteri —Mohd Hazalif Mohd Hazani, 29 dan Aisyah Hijanah Azhari, 26— sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila sebuah laman Facebook mendakwa pendakwah selebriti berstatus jutawan ini menggelapkan wang derma orang ramai untuk kegunaan peribadi.
What a half-assed apology is this? Takde a single word of PALESTINE pon dalam this statement.
You should have known better. A neutral stance will take you nowhere. It’s either pro-genocide or anti-genocide, and that’s that.
@ZUSCoffee
So nak sapot brand ape sekarang ni?
Orang support engko sebab orang boikot Starbucks taw. Engko naik menggiler pon atas sebab yang sama.
Kalau Mcdonalds, KFC dan Starbucks pon orang boleh boikot atas dasar neutral, what makes you think you are so special?
By the way @ZUSCoffee, it’s a GENOCIDE and not a war!