Tetiba dapat orang call
"Hello, i am from jobstreet, your resume has been approved. Please contact me via whatsapp"
Gigih betul nak call sorang sorang dan baca line tu untuk scam. ๐ฅน
Cari duit memang penat sangat ya, tapi the feeling of beli something with your own money is unbeatable. Tetap lah self reward tiap tiap bulan walaupun takde achievement pun yang terjadi.
Cari duit memang penat sangat ya, tapi the feeling of beli something with your own money is unbeatable. Tetap lah self reward tiap tiap bulan walaupun takde achievement pun yang terjadi.