Hahaha Napaisip ako dili jud ka mabuhi or mahuman imung adlaw na dili mu stalk sa akong mga social media accounts?hinay² daw bi namali na raba kag click 😂,napaghahalataan😒
Ayaw ka pag buot or mag pataka pwede? Kay akong debate or dula maka kwarta ko atleast I have my own ways of earning, dili raku tantong nag salig bah!!!
Explaining is my thing like dah!!! Bugo na jud pud kog dili naku na kaya e explain noh, like everyday kana na imung gina atubang na timing lang jud gud na kato ang topic, na timing ra pud na, kabalo ko ana lang gud swerte² lang.
Buhay ko buhay ko lang wag makialam himantayon pud sah 😤 maayo untag perfect pud dih ra ba!!! ayuha sa ang life nimu bi husa ako maulaw ta dili baya ko artista normal na mamamayan raku nya ako ray bantayan sure ba!!!