Penuhkan posting ini di timeline anda
❤️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
❤️❤️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
❤️❤️❤️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
❤️❤️❤️❤️🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
❤️❤️❤️❤️❤️🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
❤️❤️❤️❤️🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
❤️❤️❤️💚💚💚💚💚💚💚💚💚
❤️❤️💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
❤️💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
toxic family is real. so janganlah guna ayat “walau macam mana pun dia tetap darah daging kita” sebagai nasihat. tak semua situasi kita sama. kau tak rasa sakit broken family macam mana, bolehlah kau kata macam tu.
Dapat pasangan yang tidak suka melepak tidak tentu hala ini rezeki sangat.
Mereka hanya melepak sekali sekala apabila dah lama tak jumpa kawan. Bukan lepak hari-hari balik lewat malam sampai selalu tinggal isteri seorang di rumah. Syukur, Alhamdulillah❤️
Mewahkan rezeki di bulan Oktober
Mewahkan rezeki di bulan Oktober
Mewahkan rezeki di bulan Oktober
Mewahkan rezeki di bulan Oktober
Mewahkan rezeki di bulan Oktober
Mewahkan rezeki di bulan Oktober
Mewahkan rezeki di bulan Oktober
Mewahkan rezeki di bulan Oktober
Amin ya الله
Happy national girlfriends day to my girls. Thank you for being there with me throughout my good days and being there for me throughout the bad times. I just want to let each one of you know that you’re beautiful just the way you are & you’re worth every risk.
Yang dah kahwin, korang ingat tak hantaran korang, korang dapat apa? Boleh tak nak tengok gambar hantaran kalau boleh reply la sini. Asking for a FRIEND. 🥰🥰🥰
This is random advice. Dalam hidup ni you kena jadi risk taker. As long you tak langgar hukum agama. Redah saja semua. That's how you go far in life and keep your strength up. Don't expect life to be easier. You have to be more resilient. Jatuh, bangun semula. Fight & survive.