Bayangkan kita yg tak kena buang kerja, tinggal dengan family, makan lebih dari cukup, pun tertekan sebab PKP and WFH terlalu lama. Org yg takde smua ni, kena buang kerja, cuba fikir depress dia macam mana
Siapa yang dah masuk alam pekerjaan ni barulah dia faham kenapa some people don't have time to read or respond their massage and WhatsApp. Working all day is so tiring. Kadang kadang masa untuk diri sendiri pun takde
TV3 ni so funny..
Sponsor banyak, tiket dia jual so patut nya bila #AJL38 live, xpayah lah over jual product sgt… Ni alha alfa sibok jual
Syamel sibok nk promote, Lepas tu panadol …
Come on..common sense. Kalo ko letak iklan time2 ni ko ingat org nk beli ke
Percayalah, doa yang diulang-ulang ibarat mengayuh basikal, tiba masa akan sampai ke tujuan yang diinginkan. Allah mendengar segala luahan dan doamu, Dia mengenggam rapat dan akan menjawab segala doamu pada waktu yang tepat.
I found peace bila I mula redha. I realized that some things are beyond my control. Life doesn’t always go the way we want, only Allah knows whats best for us. 🙂