Bila aku org paling jarang sekali reply whatsapp kat group family, i just wonder apa yg dorang fikir after nampak msg aku😂 mesti mcm “takpe biar farah reply, dia jarang reply” “wuuuu farah reply wooo” “jarang jarang farah nak reply” hahahaha busy nokkk😅
Jangan trigger kereta laki saya tau. Kereta dia just untuk bawak santai santai, sekali awak trigger mmng mengaum kereta tu dibuatnya😂 yang penting saya ada dashcam, jangan nak bongak awak tak perasan kewujudan kereta tu masa memotong😡