Hnya kerana tayar pancit, habis aib aku tersebar 😂 minggu ni dh la tak kemas keta. Aib bethol. Yg abg kedai pun boleh eh dia rilek je duduk atas makeup aku
Tapi kalau fikir balik, aku bukan lah sejenis yg food hunting punya person pun. Aku dessert & pastry hunter. Ke sbb kat sini makanan tak sedap? 🤣 aku rasa kalau kerja penang mau hari2 dok p hunting nasi kandar.
Level aku tak masak kt rumah tu sampai minyak pun expired. Tak suka masakan sendiri, tak sedap 😂 kitanya pulak pemakan yg picky. Last² breakfast aku telur rebus/scrambled egg (kdg2 tmbah baked beans), dinner kutip la saki baki apa ada beli dr tengah hari 🤣
Weirdly, mama masak apa pun sedap. Ayam goreng & ikan goreng mama the best. Crunchy dia tak main2. Mai kat aku p goreng lemau ja 😒 benci betul
Jealous dgn org yg ada talent memasak. Yg tahu apa kurang apa takda. Aku ni tau rasa ja. Talent aku hanya lah pada dessert.
Yg nak buat bekal sbb dia rasa sayang dgn laki dia sbb laki dia dh korban benda lain kt dia. Laki dia bukan jibauk.
Tp perempuan yg ambik kesempatan dekat laki dia when laki dia dh give everything and still xnak buat bekal. Yg tu yg jibauk.
Sekian dari saya yg tak masak.
Hangat dkt thread skrg pasal bekal & cekodok. Hahaha semua org ada pov lain2 tp semua nak longgokkan konon macam kita ni serumpun. I have no offense to org yg xnak buat bekal or yg nak buat bekal.
Yang tak nak tu mungkin dh terjumpa perangai lelaki jibauk.
Weh turn off eh aku bila a man said - nak g exercise takleh paksa, kena suka baru menjadi. Kena rehat je kalau rasa penat.
Man, I don't do rest unless it's my rest day. Exercise is a discipline. Mmg kena paksa. It's a routine you have to live with.
@wownwhf Betul. Cuma sad fact bila lelaki ambil kesempatan of the space given by wife & i still dont understand perempuan yg boleh g keluar dgn laki org ni 😅
WEH WTF. Aku cam 'kawan je kot' but we all know wth manada org bawak kawan berdua gitu g buat kaler batik. Waktu nak keluar pun ada that girl panggil laki tu abang.
Tah la. Yg pjj dgn suami tu check2 la uolls suami uolls g mana semalam huhu.
Gais dari semalam smpai hari ni aku tertanya2 betul ke apa aku dgr semalam dr meja org sebelah.
Laki: *angkat call* sayang i tgh warna batik ni. Ok byee
Perempuan yg duduk depan dia senyap ja.
Perempuan smbg2 sikit pstu ada trdengar cm 'kiranya awak pjj la?'