Korang, if ada expo/event yang sesuai utk aku buka booth Syedewa kt tempat korang, pls dm aku.
Nnt aku cuba bawa product aku ke sana utk korang try. Kalau boleh event tu not more than a week lah..
Rose mosturiser
FERRA ROSSA Rose Gel Mosturiser ni sesuai untuk skin macamana sebenaqnya?
FR Rose Gel Mosturiser ni sesuai untuk mature skin with aging sign. Aging signs tu pabenda? Ada garis2 halus bawah mata, atas dahi & bahagian senyuman.
FR Rose Gel Mosturiser khas untuk ampa yang ada sensitive, dry dan skin kusam. Kalau ampa ada semua masalah kt atas memang patut try FR Rose Mosturiser untuk bagi skin ampa anjal, lembab and makin muda.
Sampai 16/9 ni ja boleh dapat FREE our Exclusive Face Massager ๐
**Kt HQ sekarang dah tinggl kurang daripada 200 pcs๐ฅน cepat order kt mader feri! Sapa cepat dia dapat!
FREE FREE IT'S FREE โจ
Itโs Friday gais. Lega kan dah Jumaat. Hari yang ditunggu2 semua. Happy FRIYAY uols!
Kalau ampa shopping dengan mader feri skincare minimum RM20, ampa akan dapat FREE GIFT FACE MASSAGER yg best ni.
Teknologi guna cleansing oil ni memang memudahkan hidup geng pempuan yang suka mekap. Ingredients dimport dari France dan Spain tau. Kurlas gituh!
Ampa nak mader consult free pun boleh. Roger mader feri. Konfem ampa suka maderlah ๐คญ
ATTENTION: KAKI MEKAP TAPI PEMALAS NAK CUCI MUKA
Dah nama pun pempuan, memang dasar kaki melawa. Kalau tak mekap, rasa tak sempurna. Mekap berejam geng pempuan ni tak kesah, tapiii...kalau nak buang mekap tu punya penyegan (pemalas - kut ampa paham).
Ish ish ish ampa jangan buat perangai ni na. Pasai tu la muka senang naik jerawat.
Mader feri bagi ampa tips untuk selesai masalah ampa ni. Jom guna Ferra Rossa Melter ni. Nak buang mekap seminit ja gaisss. Tak payah guna kapas muka berhelaiยฒ. Bilas guna air saja. Siap!
ATTENTION: KAKI MEKAP TAPI PEMALAS NAK CUCI MUKA
Dah nama pun pempuan, memang dasar kaki melawa. Kalau tak mekap, rasa tak sempurna. Mekap berejam geng pempuan ni tak kesah, tapiii...kalau nak buang mekap tu punya penyegan (pemalas - kut ampa paham).
Ampa suka nampak tua dari usia or muda dari usia?
Kalau nak cantik perlu konsisten in everything. Salah satunya konsisten dengan skincate rutin.
Yang ni wajibun qunnah tiapยฒ hari. Kesan dia jangka masa panjang. Konfem ampa akan say "thanks" kt maderi feri nanti ๐